Måndag vecka 1

Tredje dagan har nu passerat. Idag hade tjejerna sitt fys pass som jag hörde varit bra. Imorgon är det killarnas tur så jag hoppas dom är utvilade imorgon. var temat på träningarna passningar.killarnas första pass på morgonen hörde jag (Jonas) att det var riktigt bra tempo och bra skärpa! Å det var kul att höra eftersom vi hade sagt till grabbarna i söndags att dom kunde skruva upp tempot lite och det gjode dom! Efter middagen var det dax för en tävling, uppdraget var att göra en hejaramsa och dansa lite, jag tycker dom flesta fick till det helt okej.
Kl 18.00 kom Roger och Linus till hallen för att ha målvaktsträning med alla målvakter. Under den tiden var alla andra utspridda på alla olika ställen i hallen, några satt och spelade kort och spelade pingis. Sen hade vi blandat killar och tjejer ute på balkongen som satt å prata och hade skoj.




Kvälls prat på läktaren utan mobiler.. eller?



Denna kväll bjöds det på Dum Dummare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: